اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هفته بیستم لیگ دسته دو فوتبال کشور

نفت و گاز گچساران به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود

درهفته بیستم لیگ دسته دو فوتبال کشور مصاف دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران برگزار می‌شود.

 نفت و گاز گچساران  به مصاف  نیروی زمینی تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به  مصاف نیروی زمینی تهران خواهد رفت.

 براساس این گزارش، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران  امروز یک اسفندماه به میزبانی این تهران  برگزار می شود.

 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که  روز چهارشنبه  راس ساعت 14:30 دقیقه به مصاف تیم  نیروی زمینی تهران در ورزشگاه الغدیر تهران خواهد رفت.

 به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با انجام یک بازی کمتر 17بازی، 6 برد،7مساوی، 4 باخت،  12 گل زده، 10 گل خورده ،تفاضل 2 گل و با کسب  25امتیاز در رده  هشتم جدول لیگ دسته دوم قرار گرفته است.

 لازم به ذکر است، تیم نیروی زمینی تهران تا کنون با انجام 18 بازی، 7 بردف 6 مساوی، 5 باخت و با کسب 27 امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته دو قرار گرفته است.

به گزارش فارس،  در هفته هجدم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل  شهدای بابلسر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته هفدهم که میزبان تیم پاس همدان بود با نتیجه تساوی تساوی یک بریک به پایان رسید.

 در هفته شانزدهم در مقابل پرسپولیس گناوه به تساوی بدون گل رسید و در هفته پانزدهم مصاف نفت و گاز گچساران و استقلال رامشیر با نتیجه تساوی به پایان رسید  و در هفته چهاردهم نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه ٢ بر ١  به برتری رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز در این دوره از رقابت‌ها در گروه ((ب)) قرار گرفته و با تیم‌های، جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم به رقابت خواهد پرداخت.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول